четвъртък, 3 май 2012 г.

АЙ фон, АЙ пад, АЙ калъф...ай, ай , ай!

Новите джаджи се вмъкнаха неусетно в живота ни. И така неусетно станаха незаменима част от него. По принцип съм  над тези неща, но в момента в който видя, че съм си забравила телефона или батерията му е издъхнала, ме обзема паника. А се славя, като голяма бяла птица (лебед, да не си помислите друго) и редовно ми се случва.
    С джаджите съм по-скоро на Вие отколкото да са ми първи другарчета, но това е въпрос на друга тема. Слава Богу, това не важи за приятелките и тези дни ми тръгна на облекла за техните нови придобивки. Стигнах до извода, че дрешките трябва да са удобни, стилни и най-вече безопасни за скъпите играчки. На едно лъскаво, технологично чудо му приляга черното, но пък само черно ми е адски скучновато. Класиката - черно, бяло и за разкош....сиво във всичките му нюанси ми се стори удачен вариант. Сега си имам две доволни другарчета и две недоволни джаджи. Първите са доволни, защото си имат калъфи-уникати, а вторите са недоволни, защото си падат малко нудисти. Искат да се разкрият в целият си блясък, пък ние ги накиприхме с фифински одежди.
   Сега ме сърбят ръцете да се пробвам и с калъф за телефон. Там мога да играя повече с цветовете и ще пусна въображението на воля. Първите ми жертви подозирам, че ще са изстрадалите телефони на щерките.


                                                          Канонска одежда:














  Ай,ай, ай одеждата:



























Няма коментари:

Публикуване на коментар