събота, 16 февруари 2013 г.

Копче, конец и една детска усмивка.

Това е, май си намерих местенцето. Куклите ме стиснаха здраво в ръцете си, а мислих, че трябва да е обратното. Както и да е, от днес започвам да ви представям малките ми чудовища, които се оказа, зарадваха доста хора.
 Това е Клара. Нямам идея какво име ще и даде прекрасната 4 годишна госпожица, която я осинови, но за мен е Клара.


 Клара, като всяко малко момиченце мечтае. Мечтите и са цветни, изпълнени с бляскави приключения и слънчеви дни. Единствената и чуденка е как да се разкъса между двете си най-големи страсти: рока и балета. Но знаете, че когато си малко човече откриващо света, нещата са много по-лесни. Клара не го мисли дълго, сложи балетната пачка, а веригите и останалите рокаджийски атрибути се наместиха от самосебе си.


  Може би забелязвате, че има мааалка разлика в цвета на очите. Сега ще ви разкажа защо. 
Когато бях малко момиченце, като Клара, много обичах да се вглеждам в очите на хората. А човекът, който беше на разположение 24/7 бе моята баба. Милата женица, какво ли не е изтърпяла от мен. Това не искам да ям, онова не искам да обличам. Надявам се, че още помните как ставаха нещата. Когато знаеш, че някой те обича силно и безпрекословно можеш да го въртиш на малкото си пръстче. И децата се възползват на максимум от тази опция.         Много обичах да разглеждам очите й. А те бяха едно синьо и едно зелено. Обичах и да ми разказва защо е толкова по-различна от другите хора. 
  Когато дошло ред на баба да се роди, нещата се объркали. И милата й майчица не успяла да остане на този свят и да се радва на малкото си момиченце. Живяли са в едно селце, на ръба на мизерията, а баща й нямал идея какво да прави с едно врещящо вързопче и хиляди проблеми на главата си. Тогава една жена от селото му дала ужасяваща идея. Да остави бебето на пътя, като мине някоя конска каруца през него, хем детето ще се отърве, хем той. Не искам да го обвинявам, винаги съм намирала начин да го оправдая. Дали поради загубата на любимата си в момент на скръб е бил далеч от разума си или нещо друго, за това историята мълчи.
  Послушал той жената и оставил бебето на пътя. Една съседка видяла какво се случва, изтичала бързо и грабнала бебето, току под копитата на един кон. Взела детето  и го отгледала с много любов и нежност. Та обяснението на баба за разликата в очите е, че тя е голяма късметлийка, а хората с късмет били белязани по този начин. Оживяла е въпреки всичко и е имала един щастлив живот.
  И нашата Клара, като една голяма щастливка беше приютена в един топъл и светъл дом. А една малка госпожица я обгрижва с любов и внимание всеки ден.

  

6 коментара:

  1. Толкова тъжна, мила и същевременно щастлива история! Наистина животът на всеки от нас е дар и трябва да се цени, а хората сме различни - всеки е уникален сам по себе си...
    Куклата ти е невероятна и съм убедена, че е на точното място при точното дете! :)
    Хубав уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Всичко, което правиш е толкова добре изпипано и така добре измислено, че просто ти се възхищавам на уменията!
    Номинирам те с Liebster Blog Award http://hubavinki.blogspot.com/2013/03/liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уау, Люляче, чест е за мен! Благодаря ти за прекрасните думи и номинацията. И лекинко ме е срам, че нямам време да обръщам повече внимание на тази част от мен.

      Изтриване
  3. Слабе, и аз те номинирах, но май съм пропуснала да ти кажа. http://satinstiched.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Барбе! Сега остава и да сколасам с отправеното ми предизвикателство :)

      Изтриване