събота, 25 февруари 2012 г.

Подарък от сърце.

   Скоро се замислих по темата и стигнах до извода, че определено повече обичам да правя подаръци. Тръпката от това да зарадваш някой, да видиш щастливите пламъчета в очите е незаменима. Да получавам също е ОК, не ме разбирайте погрешно, но първата опция ми носи повече радост.








    Ето един подарък, който планирам от доста време. Година мина, докато се избистри в главата ми. И еволюира от бебешки комплект за кошарка, до тази тетрадка за рецепти. Единственото, за което бях сигурна още в самото начало, беше цветовата гама.





   Нямам идея дали ви се е случвало, но винаги свързвам приятелите си с определен цвят. Получателката определено ми е розово-лилава. Нежно-закачлива,успокояваща и много близка до сърцето ми. Перлено-блестяща майсторка на торти, майка на една прекрасна, дългокоса принцеса. (от принцесата тръгна  идеята за бебешкият комплект).


Ако не беше тя,  да ме побутва и ръчка, светът щеше да си остане с един блог по-малко (голяма драма, нали?) И не мислете, че съм оставила идеята за подарък на принцесата. Просто изчаквам да разпозная нейните цветове и пак ще си доставя удоволствието, да видя щастливите пламъчета.А по-красиво нещо от детските пламъчета, мисля че няма.

5 коментара:

  1. Искам и аз такъв подарък :)

    ОтговорИзтриване
  2. Уникална си Славе! Златни ръчички и душа си ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Понеже виждам, че се чудиш кой нахал иска такъв подарък, ще ти кажа, че трябва да съдържа подробни карти на квалтала ви и ще ти светне :P

    ОтговорИзтриване